SDP toimintapäivä Eetun aukiolla 13.10.2018. Kansanedustaja Krista Kiuru.

SDPn Porin valtuustoryhmän kyselytunti 26.4.2018

16.12.2017 Jouluglögitilaisuus. Kuvassa Sisko Peltomäki, Erja Järvinen ja Ulla Tulkki.

9.7.2017 Yhdistyksen perinteinen kesäteatterimatka tehtiin Tuiskulan kesäteatteriin katsomaan Pekka Saariston käsikirjoittamaa ja ohjaamaa näytelmää " Entäs nyt kotomaa". Matkalaisia oli kaikkiaan 43 henkilöä. Esitys ei saanut matkalaisilta hyviä arvosanoja.

26.3.2017 Yhdistyksen 130-vuotisjuhlaseminaari Viikkarin Valkamassa. Kuvassa yhdistyksen uudet kunniajäsenet Väinö Vilponiemi ja Timo Koivisto. Kunniakirjat luovuttivat Esa J. Anttila, Diana Bergroth-Lampinen ja Pirjo Mäki.

24.3.2017 Salin säätiön siivoustalkoot käynnissä. Kuvassa Harri Siitonen.

18.3.2017 Vaalitilaisuus Eetun aukiolla. Esa J. Wahlman, Anja Suckman ja Rauno Vesivalo vaihtavat kuulumisia.

11.3.2017 Rintanappitalkoot menossa. Kuvassa Pirjo Mäki ja Erja Järvinen

4.3.2017 Lastentapahtuma Kirjurinluodolla. Ulla Pynnä ja Timo Saario grillasivat 400 makkaraa, jotka maistuivat niin pienille kuin isommillekin kävijöille.

7.2.2017 Puuvillan Areenan kyselytunti menossa. Kuvassa Esa J. Wahlman, Diana Bergroth-Lampinen, Krista Kiuru ja Antti Rinne.

16.2.2017 Satakunnan uusi maakuntajohtaja Asko Aro-Heinilä piti esitelmän kuukausikokouksessa "Satakunnan nykytila ja tulevaisuuden näkymät". Ensivaikutelma uudesta maakuntajohtajasta oli erittäin myönteinen.

11.2.2017 XV - Ay seminaari pidettiin Hotelli Vaakunassa. Paikalla oli 61 henkilöä. Kuvassa maakuntajohtaja Pertti Rajala, JHL:n puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine ja kansanedustaja Krista Kiuru.

3.2.2017 Puuvillan Areena. Porin elinkeinopolitiikasta keskustelivat strategiapäällikkö Tomi Lähteenmäki, valtuustonpuheenjohtaja Diana Bergroth-Lampinen, yrittäjä Maarit Kovamäki, yrittäjä Kirsi Sandberg ja toiminnanjohtaja Johanna Huhtala. Keskustelu oli vilkasta ja antoisaa. Tilaisuuden juonsi toiminnanjohtaja Esa J. Wahlman.

28.1.2017 Kuntavaaliehdokkaiden koulutustilaisuus Salin säätiön tiloissa. SDP:n viestintäpäällikkö Ismo Kainulainen kertoi viestinnästä sekä Porissa tehdystä vaalikyselystä.